corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

"Andra koppen är ni klara?!"

Publicerad 2012-05-05 18:27:45 i Allmänt,

Eftermiddagen igår spenderades i huvudstaden och på Gröna Lund. Vi tog en snabbmat på Tacobar och som tur var hade Linnéa hämtat ut våra Gröna Kort så när vi väl kom till Djurgården var det bara att gå förbi den jääääättttttteeeeelånga kön och blippa in oss på Grönan. Tog några öl innan vi begav oss till scenen och dansade loss till LMFAO i någon timme. Hur kul som helst!!! :D



Påväg hem plankade vi in och åkte lite snurrande koppar innan jag, Mickan och Linnéa tog en prommis till kungsan för att dricka världens godaste Strawberry Daiquiris. Härlig härlig kväll!!

Idag var det dags för vårens första glass i hamnen med Jessica, Mickan, Yennipher och Oskar. Mums!



Det känns helt okej att vara tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela