corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Härliga eftermiddag

Publicerad 2012-05-09 10:04:05 i Allmänt,

Ledig idag igen och idag är det mulet så jag hinner nog städa lite mer.
Igår var första dagen på jobbet och ja, det kändes kul att vara tillbaka. Blev lite kaos men det funkade ändå. Efter jobbet drog jag till stan för att lämna in en bok som är jätteförsenad. Bara 65 kronor?! Fast sen har jag fått en faktura också så måste ringa och se vad det är frågan om. Tog en prommis både till och från Odenplan, Stockholm är så fint när solen skiner! Fast oj, den här gången slås man av att det är så mycket folk hela tiden...

Blev lite shopping av BHar, akut behov då mina har gått sönder... Efter det blev det fika med Emma på Kulturhusets teatercafé. En macka, ett stort glas juice, en kopp té och en chokladkaka = 111 :-. Galet billigt faktiskt! :)



Sen tog vi lite bokhandlar och liknande innan vi for hemåt. Mysig eftermiddag! Kunde åka över Tumba för en 729 passade, så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela