corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Som dagar kan vara

Publicerad 2012-05-14 22:43:11 i Allmänt,

Klockan är 22.43. Jag sitter här efter en lugn dag hemma. Jag har sökt lite jobb, bokat en tid hos ortopeden och sökt en rad trafikskolor och deras handledarutbildningar. Jag är faktiskt otroligt taggad för att ta körkortet nu. Jag vill så gärna ha det redan nu. Konstig känsla eftersom jag fram till för några månader senare inte ens har tänkt tanken och mest gruvat mig för att jag måste ta det.

På eftermiddagen kom Mickan över. Vi fikade och satt och pratade i massa timmar. Vi tittade på en film från Åre som får en att minnas hur sjukt kul vi faktiskt hade det där uppe. Jajjemän!


En slirig kväll på Bygget.

Om någon timme ska vi hämta syster vid tåget i Stockholm. Hon har varit utanför Sundsvall för att sjunga. Duktiga hon!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2012-05-14 22:57:07

Got to love lavinfilmen.. JAJJEMÄN :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela