corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Väldigt bra timing

Publicerad 2012-05-30 17:25:32 i Allmänt,

Ska snart bege mig iväg på jobb. Dagen har varit superbra! Efter prommisen imorse, som även om jag gick längre blev 45 minuter, tog jag det lugnt på baksidan med min bok innan det blev lite lunch. Efter det blev det mer läsande, boken Niceville är sjukt bra!

Då fick jag ett trevligt samtal från Ösmohemmet och jag börjar med intron redan nu på lördag. Vad skoj jag tycker att det ska bli! Jag kommer att vara nervös som attan men det kommer att bli hur bra som helst.

När jag tog med mig mitt eftermiddagsté ut på baksidan sken solen och jag satte på mig bikini och solade ett tag innan jag hoppade in i duschen.

Till middag blev det mitt egna lilla hoppkok ala Vapiano. Det blev faktiskt mycket gott! Och enkelt var det: bacon, bladspenat, matlagningsgrädde, färska tomater, salt, peppar och tagliatelle. Mums!






















Fick ett härligt brev från Skistar, med 2000 på kontot var jag lite orolig hur jag skulle klara mig innan lönen kommer i slutet av juni. Men nu får jag min semesterersättning och genast känns det mycket bättre.

Snacka om att den här dagen bara har flytit på!

Höres!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-05-30 17:31:17

Åh vad roligt Elin! :) Lycka till!

Postat av: Mickan

Publicerad 2012-05-30 19:30:46

Vad roligt! Grattis! :) och ja, niceville är sjukligt bra :D

Postat av: Linnéa

Publicerad 2012-06-01 07:19:21

Jobba med människor är världens bästa jobb :) Gå på känsla och sunt förnuft :) Det kommer gå hur bra som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela