corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Bildlöst inlägg

Publicerad 2012-09-02 10:31:28 i Allmänt,

Men åh vad jag längtar tills jag får tillbaka min mobil med en riktig kamera! Den här lånetelefonen tar skitbilder och har en pytteskärm... Så ni får ursäkta om ni saknar bilder här i bloggen, är inte så peppad på att ta pixliga foton. I och för sig, borde kanske leta upp min riktiga kamera? Den är inte lika bra som mobilen men bättre än lånemobilen i alla fall. Intresseklubben antecknar...
 
Igår hade jag i alla fall besök av Yennipher på kvällen. Vi drack té och satt och snackade i massa timmar, det var mysigt! Jag längtar verkligen till lördag då vi ska ha kräftskiva... På eftermiddagen var det första gången på en vecka som jag tog mig upp till övervåningen för att se på Finnkampen. Idag har jag tagit ytterigare ett steg närmre att sluta med piller och nu åt jag bara ett piller imorse. Hoppas att det går bra!
 
Nu ska jag fixa mig lite, sen är det musik på radion och sen ska jag faktiskt följa med mamma till Nynäs för att titta när hon tränas och handla lite.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela