corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Har vinden vänt?

Publicerad 2013-09-23 22:02:45 i Allmänt,

Den här dagen har varit så himla bra! Det blev lite trassel på jobbet men det löste sig och jag trivs verkligen med mina kollegor. Tog mig hem och käkade mat innan jag och Elin åkte till Friskis för att träna. 1 timme och 15 minuter senare var vi klara, känns så sjukt skönt. Nu är jag trött men på ett sådär skönt sätt!
 
Idag blåste det här i Nynäshamn. Det känns som att gårdagen har satt sina spår...
 
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela