corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Echo

Publicerad 2010-10-05 14:41:43 i Allmänt,

I had a great weekend but now I'm back to the normal routines again and its killing me. My mind is racing and I'm close to tears every minute. I don't even know why, I know it was the right thing to do. However much I love him I need to think of myself and my happiness. In the end I didn't feel I got what I needed from the relationship. What hurts the most is that we were so good together, the little amount of time we were together for real. He saw me, I saw him. We listened. We cried. We laughed. We could be ourselves. But with the situation being as it is I don't know if I can go longer with my love on the other side of the earth. That is also killing me, making me miserable and no fun.

This will pass, I know it will. But its just hard to loose your first love...

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-10-05 23:18:24

Elin, du är en rolig person att umgås med så det är inget konstigt att ni hade roligt tillsammans. Du är trofast och lojal och behöver någon som offrar sig lika mycket för dig som du gör för den. Någon som bekräftar dig och hur härlig du är på så många plan. Du förtjänar att vara upp över skyarna och hitta Mr. Perfect.

Postat av: Elin --> Linnéa

Publicerad 2010-10-06 10:19:59

<3

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-10-06 19:14:46

Det är svårt ibland, men dom säger ju att det alltid blir bättre :) Jag finns alltid här :) <3

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-12 06:25:05

Elin du är världens snällaste människa så du förtjänar att vara lycklig. Det låter banalt men tiden läker alla sår<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela