corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

When I wake up

Publicerad 2011-04-14 11:19:13 i Allmänt,

Yesterday I couldn't sleep. So when I finally could feel that I was dozing off I was angry when I woke up just a few minutes later. I turned around and I felt how tired I was. Started to think of the things I usually do when I need to fall asleep and then, suddenly, I woke up again. But this time I woke up with a jerk, as if I woke up from a very deep sleep. Was I dreaming that I was awake the first time?! Scary!

Anyway, in the library now, preparing for studying. But before that I just have to say. This girl,Izza, always writes posts written from the heart that really touches me.

With Love!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2011-04-15 10:27:56

Ja, jäklar vad läskigt! Eller när saker man drömt om faktiskt inträffar och så tänker man "men drömde inte jag om det där?"



Jag håller humöret uppe trots att jobbfronten ser tung ut, det är ju inte en helt dum årstid att passa på att vara lite ledig på :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela