corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Fire away fire away

Publicerad 2011-12-30 10:47:03 i Allmänt,

Nu har jag landat i Åre och sovit en natt. Så härligt att vara här igen! Och jag har saknat min kära vän <3
Idag känner jag mig lite konstig vilket inte känns något bra alls, det är ju nu man ska vara social och prata med alla men min mage verkar göra uppror :/ Jag hoppas att det är lite nerver och att det snart rättar till sig så kör jag igen. Jag har sagt det förr och säger det igen, här är människorna allt annat än tråkiga och det känns skönt och kul!

Ska nu "måla" mig lite som mamma säger och sedan ta bussen ner till byn för att titta runt lite och kanske hittar jag något coolt som jag behöver. Bara att det är snö gör ju att man känner sig lite bättre.

Tågresan igår var lååång! Jag hade ett gäng tjejer bredvid mig som var ganska så jobbiga. De skrek, skrattade, hade fel om allt och jag tyckte de inte visade någon tacksamhet alls för om man ville hjälpa dem. Sen hamnade min väska underst också så datorn gick inte att komma åt så det var lite synd. Men det gick fint, jag lyssnade på musik och läste och efter 7 timmar var jag framme.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela