corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

The way we were

Publicerad 2011-12-21 23:27:20 i Allmänt,

Som de flesta dagar har denna varit fullspäckad. Började dagen med lite jobb. Efter det gick jag hem till Elin och Johanna. Vi bytte julklappar, käkade lunch och fikade medan Johanna fortsatte att vara så himla söt. Mamma skulle ner till sjukgymnasten så jag passade på att åka med henne hem vid 14.30-tiden. Då hade Olle, Bella och Noel kommit hem till oss också men de vilade sig. Så efter 2 timmar fick jag träffa dem igen. Lilla Noel som har en sån kalufs och som gick några steg. Vi åt god middag och sedan åkte vi ner till Nynäs. Familjen skulle på Nellys julshow och jag skulle jobba. Blev sedan upphämtad av mamma och Bella och väl hemma blev det té och mackor. Saffransbullarna blev supergoda.

Nu har vi suttit och pratat ett bra tag och jag har nu gjort min kvällsrutin med ansiktstvätt och så så nu är det snart dags att släcka.


Julgranen 2010, dan före dopparedan...

3 dagar kvar till julafton och i morgon blir lillNoel 1 år!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela