corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

These boots are made for walking

Publicerad 2011-12-07 11:50:02 i Allmänt,

Varje gång jag har varit i närheten av en skoaffär i en månads tid (om inte längre!) har jag varit tvungen att gå in där för att se om det finns några snygga VARMA skor som jag kan köpa till vintern. Jag ogillar verkligen att frysa och att ha ett par sköna skor är ett måste. Men de ska också vara snygga och passa till min vinterjacka som är militärgrön. Eftersom jag har en svart halsduk passar det ju onekligen bäst med ett par svarta boots. Men, jag har bara hittat bruna. Och visst, de är jättefina men inte det jag letat efter.

Så om jag blev glad när jag hittade dessa, inte allt för dyra, varmfodrade boots på Scoretts hemsida.




What do you think, can I pull them off?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela