corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Titanium

Publicerad 2011-12-04 23:07:55 i Allmänt,

Min helg började på lördagemorgonen. Efter lite strul med telefoner och sms hit och dit kom jag och Mickan till slut iväg till Stockholm. Vi klev av vid Centralen och gjorde lite snabba ärenden på Lindex innan vi begav oss mot Gamla Stan. Vi gick in i en härlig butik längs Drottninggatan och nu har jag fått lite julklappstips. Vi kom till Gamla Stan och Stortorgets Julmarknad. Vi gick runt bland stånden, käkade brända mandlar och bara va... Vi började sedan bli hungriga och efter lite virr och fulla cafér hittade vi tillslut ett café i en källare där vi käkade och satt länge och pratade. Vi hade endel att avhandla, trevligt var det :)

Vi åkte hem 15.49 och vi mötte en gammal gymnasiekompis på tåget, kul :) När vi kom till Ösmo spöregnade det och blåste som attan. Vi sprang den korta vägen till Mickans bil och jag fick skjus hem. Sedan mötes vi upp efter två stressiga timmar hemma för att bege oss till Nynäs och träffa Jessica på lite vin och drinkar. Började hemma hos hennes föräldrar och vi fortsatte sedan till Kroken. Där mötte jag Jennie och massa handbollstjejer. Trevligt!


Fina tjejor på Kroken.


Härlig tjejdag med mina favoriter helt enkelt :D

Och jag måste passa på att tipsa alla. Innan vi åkte till Jessica sminkade jag mig lite med mitt favvosmink från BodyShop. Men jag har alltid haft problem med att ögonskuggan klumpar sig i "vecket" över ögat efter en timme och det ser inte alls trevligt ut. Jag använde denna Eye Shadow Fix från Isadora och när jag kom hem vid 01 satt fortfarande mitt smink på plats... Perfekt!



Det var lördagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela