corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

We've all been spoken for

Publicerad 2011-02-22 17:17:49 i Allmänt,

After making some important calls, eating lunch and watching a little too much Glee I took I nice walk in the sun. It wasn't that cold but still freezing. It was really nice with music in my ears. I almost burst out singing "We belong together" :)

I took I walk down town because I figured I'll use my birthday offer at The Body Shop before it expires. 100:- :D. I bought some curl boost thats for wavy hair and hopefully it will enhanse the curls I do have. 



Anyway, it smelled nice so I'll give it a go :p

Kommentarer

Postat av: Fio

Publicerad 2011-02-22 20:59:24

Ja jag tycker också det borde vara lugnt, men ändå, jag bor i ett studenthus så på något sätt känns det mer ok att spela hög musik sena kvällar än förmiddagar :P



Jag såg förresten att du blivit faster! Gu så kul, grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela