corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Around you

Publicerad 2011-07-15 17:16:49 i Allmänt,

Today was the last day for 3 days that I had to set the alarm at 4.40 am. Yes!
Met Elin today, it was so long since and its always so lekka to meet her. She knows me in and out <3.



We had lunch at Janni's and had a quick stop at Lindex where a bought the most amazing top ever, I just love the colour!!



And after searching my moms wardrobe I found this nice red belt :) Score!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-15 17:57:44

Haha jag vet mer än vad jag vill veta :P (Och detsamma också haha, host Hello Kitty-kvällenhost haha ;D)



Det var så skönt att få träffa dig och faktiskt kunna koncentrera sig på vad man pratar om!



Kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela