corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Do you remember?

Publicerad 2011-05-18 08:00:02 i Allmänt,

This is starting to be like a work-out blog, I'm sorry... But writiing here keeps me motivated to keep going. Posting it here means no turning back ;) Another thing that keeps me motivated is that my sweet mommy bought me some nice clothes to run in.



With this pink jacket, who doesn't want to run?!? :p


I ran longer today but in the same amount of time so I think its time to run even longer. I can already feel I'm doing much better. A walk tomorrow to scout for a new lap will do the trick.  I know the area but with all this building that is going on you never know what roads might be closed :p

Going to take a shower now, then school, then downtown to eat Indian Buffet :D

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-05-18 10:01:37

Snart kan vi springa tillsammans!! =)

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-18 10:30:21

Hej har du en bra start på denna onsdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela