corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

7 seconds

Publicerad 2011-11-17 15:54:22 i Allmänt,

Ojdå, nu har jag inte bloggat på massa dagar! Både Elin och syster påpekade detta men jag har allvarligt inte haft tid eller orkat. Vad har jag gjort då?

Lördagen spenderades i Örebro med kära bror och hans gulliga familj.


Noel bar Milan-tröja och hejade på pappa när de spelade match.

På kvällen hängde jag med Emma och Erik hem till Patrik och vi åt god mat och kvällen blev sen.

På söndagen var jag först i hallen och tittade lite handboll som Sorunda vann. Efter det drog jag till Nynäs och käkade lunch med Jessica och Linnéa. Mysigt! Vi hamnade på Pizza House och det var ju hur gott som helst! Har inte träffat Linnéa på ett tag så det var trevligt :)

I tisdags var jag, mamma och syster på operan och såg Ringaren i Notre-Dame. Hur bra som helst!!! Gud var jag är impad av de som kan dansa sådär. Och musiken var så häftig!


Mamma och Nelly är kulturella ;)

Resten av dagarna har jag jobbat, pluggat, varit på Univesritetet, varit på lektion om dramapedagogik (sååååå himla kul!!!) och sovit!

Elin och Johanna har just åkt hem.
Vi åt min goda (om jag får säga det själv) sockerkaka och pratade en massa.


Johanna gillade att dansa i stolen ;)

Det var en liten uppdatering och nu år jag ifatt. Ny ska jag och syrran titta Glee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela