corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Dreams, thats where I have to go...

Publicerad 2011-11-29 11:01:55 i Allmänt,

Idag är jag bara så trött att jag inte orkar göra något. Men ändå måste jag ju det såklart. Ska sticka iväg till sjukgymnasten snart och efter det ska jag bänka mig på ett kafé och plugga lite fram till jag jobbar vid 19. Jag tror att det mest är plugget som gör att jag känner mig helt omotiverad idag. Jag har ingen aning om vad jag ska säga i 20 minuter!! Tur att jag har morgondagen på mig också men ändå :/ Suck! Sen hinner jag inte äta ordentligt vissa dagar och även om jag inte blir hungrig påverkar det nog mig. Igår åt jag enbart mackor och mandariner under hela dagen. Jag måste blir bättre på det där...

Näe, idag är ingen bra dag helt enkelt så jag säger hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela