corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

I've played all my cards

Publicerad 2011-10-18 13:20:55 i Allmänt,

Jag är ledsen att jag inte nådde ändå fram, att jag snubblade på mållinjen.

Men samtidigt är jag så otroligt stolt över mig själv.
Jag har inte en enda gång under den senaste månaden tvivlat på min förmåga och tyckt att jag var dålig.
Jag har insett att det är jäkligt bra att ta sig så långt som jag gjort och jag är helt övertygad om att de skulle ge mig en anställning om de kunnat. Jag har kommit så nära det går.

Jag är glad över hur mycket bättre mitt självförtroende är idag och hur jag trivs med den jag är. Jag vet att det finns saker som jag skulle kunna ändra på men jag lovar, redan nu har jag kommit en bra bit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela