corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Somewhere only we know

Publicerad 2011-10-10 23:32:08 i Allmänt,

Så, nu är jag tillbaka efter en hektisk helg. Jobbade lördag morgon innan jag mötte upp syrran i VeHå för att sedan bege oss in till stan och farmor på Söder. Mamma och pappa kom dit senare och vi skulle ut och fika eftersom farmor fyllde år igår. Vi skulle först till Fåfängan men det var stängt för säsongen så vi fick en härlig prommis på Söder innan vi hittade ett rullstolsvänligt fik i Söderhallarna. Så himla dåligt med det, skärpning!! Hade inte de bästa skorna på mig så nu har jag en härlig blåsa på hälen :( Fikat var i alla fall mysigt! :D



Sen tog jag tuben till Centralen där jag mötte Fia. Vi åt på Jensens.



Det var gott men portionerna var ju så små!?! I alla fall, efter mumsig mat gick vi in en snabbis på DinSko där jag köpte ett par skor. Sen blev det bio för hela slanten. Salong 3 på Sergel är fan bäst, hur mycket utrymme för benen som helst! Vi såg Friends with Benefits. Helt okej film, som alla andra liknande filmer men det var underhållande. Både Justin och Mila Kunis är grymt snygga också, jeeez!



Jobbade söndag morgon innan jag tog mig till Ösmo för handbollsmatch, Sorunda - Ösmo. Seeeg match med få mål och det blev lika till slut. Men det var kul att titta på lite match igen. Drog sedan in till stan där jag åkte hem till Emma och Erik där det bjöds på supergod gryta, vin och trevligt sällskap. Ett perfekt avslut på helgen!

Idag har jag jobbat, haft möte med YFU och jobbat igen. Men nu väntar 2 helt lediga dagar :D
Mellan varven har jag oxå haft tid att boka tåg till Gävle, härligt! :)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela