corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

In the land of make-believe

Publicerad 2011-10-01 16:05:00 i Allmänt,

Idag är det den 1 oktober. Nere i Stockholm är det tydligen ganska varmt men det kan man inte säga om Umeå. Nu börjar det bli eftermiddag också och det blir ännu kallare. Men idag har det vart hur fint höstväder som helst, jag älskar hösten i Umeå, den kan vara så fin men samtidigt så regning. Natten tillbringade jag hos Eve då jag övergett killarna för att få lite kvalitets "tjejtid". "Vi ska måla naglarna och gå runt i mjukiströja utan BH under".

Dagen har spenderats i Glashuset och det har gått bra förutom att det verkar vara något strul med projektorn igen så jag vet inte vad som händer. Idag kom några fler intresserade in och det var kul, sen spelade några barn Världsspelet också. Det är kul att vara lite ledare i sådana sammanhang, perfekt!

Ikväll blir det bio med Eve, vi ska se The Three Musketeers. Det var så himla kul för jag tror att det var i fredags som jag såg reklam för filmen och tänkte att den kan nog vara kul att se. Så det blir perfekt det med!

Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela