corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Don't stop me know

Publicerad 2011-09-16 13:56:34 i Allmänt,

Kunde ens fredag bli bättre.
Dagen börjar med att solen skiner när jag stiger upp och det är en riktigt fin höstdag.
Jag går till mitt jobb som jag stormtrivs med och eftersom det är fredag äter vi en kanelbulle i väntan på kunder.
Jag går till ett fik för att käka lunch och skickar iväg en jobbansökan som känns toppen.
Jag öppnar min mail och har fått ett svar från ett ställe där jag lämnat in CV att jag är överkvalificerad.
Jag tittar in på Studera.nu och ser att jag fått VG på min D-uppsats och att jag nu är magister i museologi.



Vilken bra fredag det här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela