corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Shes got nothing on

Publicerad 2011-09-12 22:44:25 i Allmänt,

Det här är min nya ritual, att blogga lite innan jag går och lägger mig. Fast idag blir det nog att stanna uppe lite till, är inte riktigt klar med allt ännu, nu ska jag ta tag i saker! Usch, jag hatar att jag är så envis och när min pappa har rätt i saker som jag verkligen inte vill göra men som jag vet att jag borde. Det är jobbigt att erkänna det :( Så därför tar jag nog mitt pick och pack imorgon efter jobbet och far in till stan. Pluggar nog lite där innan jag åker tillbaka för mer jobb. Jag önskar att det kunde lossna lite nu och att jag i alla fall fick komma på en intervju!

Natti!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-09-13 09:50:41

I know the feeling!! Det känns ju ännu mer värdelöst när man knappt får ett "tack, men nej tack" heller. Men det kommer lossna, det gäller bara att försöka ha tålamod :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela