corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

To have fun

Publicerad 2011-09-24 17:16:09 i Allmänt,

Är tillbaka i Sorunda för mindre än ett dygn efter äventyr i norr. Nu hoppas jag så att jag kräks, det är lite av en mardröm att vänta men vad som än sker blir det ju bra ändå. Tur att det imorgon bär av mot norr igen då jag kommer att besöka Umeå en vecka för lite mer härligt erfarenhetsskapande så att jag slipper tänka på det hela tiden.

Nu är jag så trött att jag snart somnar mitt i skrivandet så nu säger jag tack och hej!
Cheers!

Kommentarer

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2011-09-27 20:09:58

To have fun us fun! :) Umeå är en härlig stad :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela