corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Wait your turn

Publicerad 2011-09-10 21:53:04 i Allmänt,

Jahapp, nu är det lördagkväll, det märktes på bussen. Lite halvfulla ungdomar taggade för party. Avis! Kom just hem från jobbet. Imorse gick jag upp lite extra tidigt, jag har inte hunnit tvätta håret på en vecka och duschen imorse var helt underbar! Begav mig sedan till stan för ett snabbt ärende på YFU-kontoret innan jag mötte upp Fia i Haninge centrum. Det blev TacoBar och sedan stressa hem innan jag skulle iväg till jobbet.

Jag var helt slut idag, blev en sen kväll igår då jag och Emma var och såg Bridesmaids.



Såå kul film och så härlig stämning det var i salongen, alla levde sig verkligen in i filmen. Den kan jag se igen någon seg lördagkväll, for sure ;)

När jag kom hem pratade jag lite Skype. På något sätt känns det ändå som en trygghet även om jag vet att det kanske inte är så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela