corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

You knock me off my feet

Publicerad 2011-09-11 22:13:31 i Allmänt,

Nu är det söndagkväll och jag har inte gjort så mycket idag.
Vaknade vid 10, åt en lång frukost, läste tidningen. Duschade, hängde tvätt, åt lunch, sökte jobb, åkte och handlade med pappa. När vi kom hem blev det fika och efter det satt vi vid våra datorer resten av dagen. Det började med Rihanna, gick via massa Michael Jackson och slutade med att jag och syrran försökte lära oss att "shuffla". Haha, vi var helt slut men hur kul var det inte!?! Jag älskar min galna familj!



Snart blir det att dansa gärnet på dansgolvet med en drink i handen, jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela