corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

32 timmar

Publicerad 2012-04-10 11:42:43 i Allmänt,

Nu var det länge sedan sist och det har sina skäl. Jag har jobbat som en tok de senaste dagarna.
I fredags började jag i och för sig inte fören 12 och då solen sken tog jag och Mickan några härliga åk i Rödkullen innan jag for till Arenan för att jobba.¨



Lååång jobbdag med JOI och VAC. Jobbade fram till 22 med 15 minuters rast för att slänga i mig mat. Under själva kvalet var jag flaggvakt, inte mycket att göra där och jag frös som en tok.

I lördags var det påskmaskerad här i Björnen och massa barn var med och åkte, Appe var där och vi bjöd på korv. Tog långlunch och jobbade sedan 16 till 23.


Hur mycket folk var det inte?!

Eftersom det var lördag var det svårt att ta sig hem. Less och trött i hela kroppen blev det MAX och sedan kom jag hem vid 01 och stupade i säng.

I söndags var det Red Bull Homerun. Shit vilket kul evenemang, först ner från skutan :) Tanken var väl att starten skulle gå från toppen typ men sikten var inte bra. Vi var i alla fall där uppe för att näta lite i fall det skulle bli bättre sikt.


Så kan det vara...

Jag och Emma campade sedan i Stjärnbacken där vi nätade och satte flagg. Hur dåigt tränad är inte jag? Mjölksyra i benen minst sagt. Vi fick i alla fall hjälp att rodda ner av ett par snälla pistörer och sedan var alla jäkligt less och ville bara hem. Skyndade på och sedan blev det efterfest hos HQ och på Dippan. Kul att festa lite med dom faktiskt :)

Igår var jag helt slut och låg i sängen till 17 då jag duschade och tillslut tog mig ut till Matboden. Skönt att vara ledig idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela