corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Mat

Publicerad 2012-04-15 21:10:43 i Allmänt,

Att flyttpacka och städa är inte alltid det roligaste. Just nu känner jag mig bara tung och seg efter mycket jobbande de senaste veckorna och en förkylning som håller i sig. Men det finns några saker att se fram emot. Jag som är sällskapsmänniska kommer att ha folk omkring mig hela tiden vilket jag gillar.

Men det bästa av allt, som får mig att sukta när jag tittar på matlagningsprogram, är att jag äntligen kommer att ha en ugn igen.


'
Hur smarrigt ser inte detta ut då?!?!

Oh, jag ska göra lax, potatisgratäng med massa grädde, pommes frites, lasagne, paj, scones och kladdkaka.

Ibland längtar man efter de små sakerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela