corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Fredag

Publicerad 2012-12-14 20:31:56 i Allmänt,

Första arbetsdagen ute och första eventet för denna säsong klar. - 25° och kallt som attan på förmiddagen men det blev sedan hela -17° så då var det ganska lugnt. Vi stod mest vid elden och pratade när all uppriggning var klar. Efter 15 var det slut och jag och Peter väntade in vakterna. Vi höll värmen genom lite tävlingar där vid VM8an. Nu är jag så där sjukt trött och har just duschat. Har glömt hur härligt det är att ställa sig i en varm dusch när man är kall innifrån och ut.
 
Mitt liv kan inte bli bättre än vad det är! Känns så sjukt kul att komma tillbaka till folk man känner och en chans att faktiskt komma in i gänget. Känner redan mig hemma med massa nya människor. Älskart!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela