corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Kvällslunk

Publicerad 2012-12-03 20:48:00 i Allmänt,

Sitter hemma vid köksbordet och lyssnar på Michael Bublé när han sjunger julsånger. Myyyys!
Skulle nog kunna tänka mig att sova redan nu men jag väntar lite tror jag. Idag var det min första officiella dag på jobbet. Jag fick min egna plats på Kompaniet, min egen mail och inloggningsuppgifter och jag fick mycket att göra på en gång. Dagen gick ganska snabbt faktiskt och jag ser så fram emot att börja jobba ute i snön igen.
 
Mina gymplaner i lördags gick åt skogen, kunde ju inte komma in. Men nu, nu har jag fixat ett kort så att jag tror att det blir premiär imorgon faktiskt, kanske bara tar ett lätt pass med mest rehab då.
 
Igår kom Emmely över som jag lärde känna förra säsongen. Hon var här en massa timmar och vi pratade en massa och fikade två gånger. Första glöggen för i år var hur god som helst!
 
Nu började Mariah Carey sjunga "All I want for Christmas" och nu ska jag sätta mig framför TVn.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela