corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Hektiskt dag

Publicerad 2012-02-07 09:44:36 i Allmänt,

Idag snöar det, det är bra för vi behöver ny snö nu. Den gamla börjar bli lite sliten nu faktiskt....

Dagen består av tävling och filmkväll.
Efter det är det Personalfest med tema Studio54 på Tott Hotell. Ska bli hur kul som helst! Det börjar 19, jag slutar 18.30, snabba puckar minsann. Men jag lovar att bilder kommer upp senare för idag kommer jag inte ha tid att skriva något alls...



Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2012-02-07 10:38:15

Härlig vinterbild!

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2012-02-09 09:23:44

Haha jag veet! I uppsala har de hårda kafferegler i biblioteken.. Fast de är inte så hårda på att gå runt och se till så att ingen bryter mot mat och dryckesreglerna.. Man får dock dricka vatten :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela