corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

When you are near me, and when you are away

Publicerad 2012-01-26 21:53:02 i Allmänt,

Dagarna flyger verkligen förbi här borta. Jag har knappt hunnit hem innan det är dags att sova. Men imorgon är jag ledig sånär som på en timme mitt på dagen då jag ska på möte. Men lite sovmorgon får jag allt!

Idag var det superfint väder på morgonen men det gick och blev hur blåsigt som helst på eftermiddagen och det blev riktigt kallt. Men 20 tappra barn åkte ändå fackeltåg och grillade lite korv...

Sitter och lyssnar lite på Gavin DeGraw. Han är så himla bra och vissa av hans texter går rätt in i hjärtat på något sätt. Synd att jag missar honom nu i februari men det kommer säkert fler tillfällen att se honom live ska du se :)



Den bästa av de bästa låtarna är Dreams, och den hittar jag inte ens på någon skiva :/ Bästa låten när man saknar, vem det än må vara!



Natti!

Kommentarer

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2012-01-27 10:26:51

Du verkar ha ett riktigt roligt jobb! Jag vill också ut och grilla korv i snön och dricka varm choklad! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela