corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Alla hjärtans dag mitt i sommaren

Publicerad 2012-07-08 17:54:35 i Allmänt,

Igår på kvällen såg tjejerna i familjen på TV medan pappa spelade golf. Vi tittade först på Adeles konsert från Royal Albert Hall. Adele är verkligen jättebra! Efter det var det inget kul på TV så vi beslutade oss efter mycket om och men att se Valentine's Day.
 
Det var en sådan där mysig film som inte kräver mycket av hjärnan men ändå var den oväntad i sina vändningar men också precis lika förutsägbar som en romantisk komedi ska vara. Mot slutet fällde jag en och annan tår men jag skrattade också högt. Rekommenderar verkligen om man vill slöa framför en film någon kväll.
 
Och jag skulle ju inte heller tacka nej till Bradley Cooper...

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2012-07-09 00:53:04

VEM skulle tacka nej till bradley cooper egentligen?!

Svar: Haha, jaaaadu, det finns säkert en och annan :O
Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela