corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Håll i hatten

Publicerad 2012-07-02 22:25:49 i Allmänt,

När jag säger fullt upp har det verkligen varit det! Jobbade som sagt 7-21 både lördag och söndag. Jag sov i Nynäs mellan lördag och söndag och sedan for jag hem till Sorunda efter mitt pass i söndags. Jag kom hem vid 22 och hann bara pusta ut innan jag insåg att jag börjar 6 idag. Det var bara att packa ihop och gå och lägga sig.
 
Idag jobbade jag 6-13 och efter det hälsade jag på Elin och Johanna och hämtade lite grejer som jag lämnade där. Efter det åkte jag hem, slappade lite framför datorn och sedan kom pappa hem och vi lagade mat. Medelhavet är tydligen temat här hemma denna vecka. Så idag blev det kyckling och massa grönsaker. Mums! Efter middagen har jag packat upp och fixat lite och nu torkar mitt nagellack.
 
 
Snart är det dags att hoppa i säng, klockan ringer 4.40 imorgon. Jag tror att jag går på lite sparlåga nu, på onsdag och torsdag får jag sova länge.
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela