corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Helgen är slut

Publicerad 2012-06-03 23:21:28 i Allmänt,

De här två dagarna har verkligen gått i ett och nu ska jag alldeles strax släcka lampan.
Igår jobbade jag i kiosken på morgonen och sedan blev det en nervös bussfärd till Ösmo. Jag var faktiskt sjukt nervös innan första introdagen på nya jobbet. Men det gick hur bra som helst! Det är mycket att lära sig och ta in och ibland kan jag känna mig lite frustrerad för att jag inte vet vad jag ska göra och bara står där. Men det är så det ska vara i början.

Efter jobbet for jag direkt ner till Nynäs igen, bytte om hos Yennipher och sedan hämtade Linnéa upp oss i regnet och vi åkte till Höjdgatan för att fira fina Jessica som fyllde år.  Det blev tacopaj, massa god sallad och några cider. Jessica fick världens sötaste hälsning från allas vår Anton Hysén! Det blev lite nostalgidans ju längre kvällen gick och med den urladdning och den energi jag gjort av med under dagen plus att jag endast ätit en macka gick det utför ganska snabbt. Men det blev Aya och vi sjöng. Det var en lyckad kväll!

Idag har jag jobbat sen 12 på Villan och slutade 21. Man blir helt slut av alla nya intryck. Imorse förberedde vi studenten och nu har Örebro-familjen kommit hit också. Lilla Noel var helt fascinerad när pappa klippte gräset. Gulle då!

Näe, sova var det va? Ett inlägg utan bilder blev det denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela