corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

SHM

Publicerad 2012-06-27 22:02:29 i Allmänt,

Sitter, eller ligger, i soffan. Jag är så himla trött efter jobbet även om jag fick gå en timme tidigare. Börjar trivas riktigt bra på jobbet och komma in i rutinerna, det känns riktigt skoj att gå till jobbet och lära sig massa nya saker.
 
Idag har syrran äntligen lyckats beställa biljetter till Swedish House Mafia. Efter massa "biljettkaos" har vi nu biljetter till deras första konsert i Stockholm den 22 november!!!
 
 
Psyched som man säger, så jäkla grymt det kommer att bli! Längtar! Jag ska dansa till fötterna blöder.
 
Nu ska jag kolla fotbollen, måla naglarna och slappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela