corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

En dag i backen

Publicerad 2012-03-06 16:39:15 i Allmänt,

Vilken dag i backen! Tog mig ut redan vid 9-snåret och tog några åk vid Högåsen/Sadeln innan jag mötte Mickan vid Kabin för att ta bilen till Duved. Backarna var bäst, lite hårda men ändå med ett lager mjuk snö över :) Jag tror också att jag redan börjar bli liiiiite bättre på att åka faktiskt så nu gäller det bara att fortsätta åka så kommer det här att bli toppen.


Vi tog en fika på Hamrstugan.

Roligast var att min höjdskräck gör sig lite påmind när vi sitter i liften och tittar på alla som hoppar under oss. Herregud vad jag hoppar till och måste ta tag i liften för att det känns som att jag ska ramla ner. Usch, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela