corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Hamburgarchips

Publicerad 2012-03-04 22:40:17 i Allmänt,

Även fast jag började 12 idag blev det en lång dag på jobbet. Korvutdelning med Anna och filmkväll och jag kom inte hem fören 21.30. Nu har jag varvat ner och ätit en macka så nu sitter jag och trycke i mig mina ogoda chips. Även fast jag inte ens tycker om dem måste jag äta dem, man blir lite skum i huvudet när man är trött... På mååånga plan..



Nu ska jag borsta gaddarna och sedan väntar sängen!
Natti!

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2012-03-04 23:01:58

herregud, säger du att dom där inte är goda? hamburgare och chips borde ju vara en oslagbar kombination?! :O nu blir jag besviken.. jag hade ju velat testa dom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela