corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Livets skiftningar

Publicerad 2012-03-24 16:17:39 i Allmänt,

Just nu har jag ingen ork alls, det blir ofta så när man får tid att koppla av. Men lika glad för det är jag, jag har ju det mest underbara livet man kan tänka sig. Jag har ett tak över huvudet, mat i kylen, världens bästa vänner, en helt fantastisk familj, en inkomst som är högre än vad jag tidigare haft, ett jobb som jag älskar, arbetskollegor som är helt underbara. Jag får uppskattning, festa med de roligaste människorna, dansa och sjunga, bestämma över mitt liv, hångla och skratta.

Idag var det lite läskigt på jobbet, det är otroligt hur livet kan svänga! Från att ha åkt skidor i backen till att ligga i en ambulans. Huga!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela