corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Mitt liv just nu:

Publicerad 2012-03-26 22:50:35 i Allmänt,

I lördags var det födelsedagsfest på Kläppen. Jag blev nog mer full än vad jag trodde. Det var inte en toppenkväll dock men tillslut hamnade jag hemma i min säng. Klockan var 03.30, det var min andra natt i nya lägenheten och jag var full. Efter två timmar vaknar jag och jag är helt säker på att jag är på någon storts pub. Tvn ser ut som en människa, hatthyllan är en till person. Först tänker jag: Vad gör jag här, jag ska ju sova?! Det dröjer ett tag innan jag kommer på var jag är. Det var läskigt då men lite kul är det.

I lördags var det födelsedagsfest på Kläppen.
Jag lämnade Kläppen med en kille för att han bodde åt mitt håll och vi kunde få skjuts. Möter ett gammalt ragg i dörren och säger hejdå. Igår sitter jag på jobbet och har lite småtråkigt när jag väntar på barn att måla. Det piper till i telefonen. Det är det gamla ragget som är nyfiken på om jag "fick ligga igår". Han har frågat det förr, han har till och med varit på en gemensam vän och frågat. Jag svarar som vanligt något intetsägande. Men han fortsätter och fortsätter och nu börjar det bli så jäkla kul. Vafan tror han, att jag skulle berätta det för honom?! Jag dör lite vad töntigt det är. Killar asså!

Det händer saker här i Åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela