corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

På Dippan lyckas jag alltid

Publicerad 2012-03-12 19:02:01 i Allmänt,

Igår var det förfest med Mickan, Beccis och Trysilgänget mitt i byn. Det kunde ett superbra ölspel. Eller egentligen var det väl ingen större skillnad men det var lättare att komma ihåg för de hade massa rim och grejer. Det blir nog bra :p På Dippan var det inte mycket folk alls! Såg först nu när jag kollade igenom bilderna att det faktiskt var några man kände där. Vi dansade och sprang runt men vid 1 var det dags för mig och Mickan att dra.


Jag fastnar bara på bild på Dippan verkar det som...

Dagen idag har varit seg, imorse kände jag mig lite smått dålig men det gick över. Fipplade runt lite på förmiddagen men eftersom det inte är mycket att göra på måndagar frågade jag pistörerna vad jag kunde göra. "Åhh, du kan hjälpa till lite i Högåsen". Ehh, okej?! Sagt och gjort! Så jag stod och hjälpte Filip där nästan hela dagen. Nu har man lärt sig något nytt. Vi hade kul där i regnet.

Nu måste jag diska!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela