corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Rebecca & Fiona på Bygget

Publicerad 2012-03-04 10:09:51 i Allmänt,

Igår var det en helt grym kväll! Fixade mig hemma och tog bussen till Mickan och Jonas. Vi tog sedan en prommis till förfest hos Carro och Mårten. På vägen gjorde jag en riktigt härlig vurpa :p Väl där satt vi och snackade. De skulle vidare till en fest med temat "jag kom just ifrån". Sjukt kul tema! När de drog dit började jag och Mickan gå mot Bygget. Det var inte mycket folk där i början och vi kom in billigt, superbra!

Vi sprang runt och försökte köpa snus som gick sådär. Vi sprang lite mer, träffade skumma värmlänningar och hamnade längst fram. Så kom Rebecca & Fiona ut på scen, ganska sent. Men de spelade lääänge och det var hur grymt som helst! Dansade som en galning i typ två timmar. Åh, hur härligt som helst!



Idag mår jag helt okej, börjar jobba vid 12 så snart ska jag äta lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela