corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Städ och tvätt

Publicerad 2012-03-09 12:08:54 i Allmänt,

Jamen visst, är snart klar med städning av mitt lilla rum. Att det kan ta så lång tid? Helt otroligt!
Min huvudvärk fanns kvar imorse men nu är den så gott som borta och jag funderar på om jag ska ta mig bort till byn lite senare för att titta lite världscup. Det vore ju rätt ballt plus att jag ska ju försöka ta mig ut något idag också hade jag tänkt. Hur som helst blir det i alla fall några åk idag.

Och jag har hittat det perfekta läppbalsamet! Carmex. Jag har varit ganska beroende av stt ha något på läpparna men det är bara att ta lite på morgonen så räcker det så gott som hela dagen om det inte är supertorrt eller soligt ute.


He can have my heart but my lips belong to Carmex. Härlig slogan asså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela