corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Varannan mojito

Publicerad 2012-03-26 22:38:55 i Allmänt,

Nu tänkte jag berätta lite om när Jessica och Yennipher var här i Åre.
De kom upp på fredagen. Jag jobbade men tog bussen så snabbt som möjligt hem till Mickan för att skvallra lite innan vi bestämde oss för att gå ut och käka. Det var sjukt mycket folk överallt så vi hamnade på Beefalo och vi åt mumsig mat.


En bild på oss som inte är 100 år gammal!

Efter det var det planerat att gå ut men vi var så jäkla trötta och det som skulle vara en snabbvisit hemma hos Mickan och Jonas blev slutet på kvällen då vi somnade i bäddsoffan. Tog en taxi hem och sov gott.

På lördagen mötte jag tjejerna på torget och vi for till Tege för lite åkning. Mötte även Mickans arbetskamrater från Byggtåget. Vid lunch var jag tvungen att åka då jag skulle jobba lite.


<3

Efter jobbet mötte jag upp Yennipher och Jessica för att handla lite medan Mickan for och käkade i Duved. Vi gjorde tacos och sminkade oss innan vi tog oss till Dahlboms för en öl. Mickan och Byggtåget mötte upp oss sedan blev det endel dricka och en massa skratt. Drog oss mot Bygget där det blev ännu mer dricka. Jag tror att jag drack 4 shots och jag kände mig inte så full ändå.


Piss or it didnt happen :p

Tydligen hade jag dissat någon rejält dock och vi sa hejdå till några grabbar innan vi drog till Mickan för att tränga ihop oss i bäddsoffan alla fyra. En promenad som egentligen tar 30 minuter tog en timme men hur kul var det inte?!


Såhär kul hade vi ;)

Vi gick och la oss vid 4 efter att vi hade stört stackars Jonas ett tag...
Vaknade vid 8 nästa dag, varm som attan och säkert fortfarande full. Jag och Jessica tog några varv på byn medan Mickan och Yennipher åkte lite skidor. Sen var tjejerna påväg hem.

Bästa helgen på länge, jag hade så kul att jag inte ens fattar det. Living the dream! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela