corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Hejdå underbara Göteborg

Publicerad 2012-05-28 16:06:32 i Allmänt,

På söndagen var det sommar. Vi tjejer begav oss till en park där det blev solande och tjejsnack i några timmar.


Fina brudar!


Efter pannkakslunch var det dags att bege sig in mot staden och hoppa på bussen mot huvudstaden igen.


Någonstans utanför Norrköping. Sverige är vackert!

En superduperhelg så här innan sommaren drar igång på riktigt.

Kommentarer

Postat av: varahundar - Evelina

Publicerad 2012-05-28 17:14:53

Halloj! Nu har vi en tävling i bloggen där du kan vinna HUNDMAT!



intressant? Det är superlätt att anmäla sig! :)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-05-28 17:25:29

Mysigt!

Postat av: william

Publicerad 2012-05-28 18:17:03

mysigt:DDD



Och är det konstigt att jag blandar Vaniljyoghurt med O´boy? Eller är det något du kan tänka att testa:)?

Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Publicerad 2012-05-28 18:37:16

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

Postat av: Haldis johanna

Publicerad 2012-05-28 19:44:04

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

Postat av: lillthilda ♥

Publicerad 2012-05-28 19:45:12

Ha en fin kväll! :)

Kram

Postat av: Tilda

Publicerad 2012-05-28 22:17:59

fin blogg! kika gärna in min =)

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-05-28 23:46:00

Så mysigt det såg ut att vara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela