corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Och sist men inte minst

Publicerad 2012-05-20 20:51:14 i Allmänt,

Idag då. Idag har jag jobbat på morgonen, vi blev lite sena men det löste sig fint. Efter jobbet träffade jag Mickan och Jessica och vi åt på Thorssan. Sedan kom Linnéa, Yennipher och Oskar dit och vi fikade lite och skrattade en massa. Vi tog en liten prommis och lämnade av Yennipher och Oskar och sedan skildes vi åt.


En flörtig Oskar på fiket.

Jag och Mickan tog bussen till Sorunda och hemma hos mig var min morbror Svante och Anna. Vi käkade världens godaste sommarmat och sedan åt vi mumsig frukt till efterrätt. Det var mycket trevligt.

Efter att ha diskat och fixat hamnade jag här. Jag är lite trött efter en späckad men kul helg! Härligt med saker som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela