corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Vi börjar med fredag

Publicerad 2012-05-20 20:19:41 i Allmänt,

Den här helgen har varit hur härlig som helst med jobb, vänner, födelsedagskalar, middagar och fest.

I fredags började dagen med att jag rensade bland alla mina gamla saker nere i föräldrarnas förråd. Jag hade så mycket saker som kunde slängas! Jag menar, 10 block med massa anteckningar från mina kurser i museologi och socialantropologi!? Kommer ju aldrig att läsa de igen! Jag sparar böckerna, det får räcka.

Mot eftermiddagen träffade jag Sofia, vi käkade mat och gick runt Ringvägen. Riktigt härligt!


Det var varmt men blåste lite.

Tog en glass i hamnen innan vi satt i solen på Banantorget ett tag innan jag gick till jobbet.


Tycker mjukglass utan nåt strössel är klart godast faktiskt!

Två timmar och sedan mötte jag Mickan och Jessica vid Willys. Vi köpte med oss mat och lagade Pasta Pesto hos Jessica. Det blev lite vin och cider innan vi gick ner mot hamnen.


Fina flickor!

Det verkade inte så livat på Freja så hamnade på Aya. Kan bli ett riktigt häng i sommar med bar ute och allt. Drack ett par öl och träffade folk innan vi åkte hemåt vid 01.30. Det var riktigt kul.

Så kom lördagen...

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2012-05-21 00:22:01

Tack för en grymt trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela