corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Helgkänsla

Publicerad 2012-10-12 22:09:51 i Allmänt,

Fredag kväll och nu är det helg. Det är på något sätt alltid en speciell känsla när det blir lördag även om man inte jobbar måndag-fredag. Kom hem från jobbet för någon timme sedan. Dagen har jag spenderar i Nynäshamn med sjukgymnastik, långfika med vänner och sedan jobb efter det.
 
Igår kom Örebro-familjen och det var mysigt att träffas igen. Lillkillen har blivit så himla stor! Gulle!
 
 
Igår hade jag också min första körlektion och det var.... superkul! Åhh, nu vill jag bara köra hela tiden. Nästa lektion är på måndag men ska se till att köra med pappa nu i helgen. Jag bara längtar till jag typ får köra när det är dags att handla.
 
Något annat nytt och spännande? Ja, min magträning börjar synas och kännas. Mitt knä blir bättre men än känns det så himla ansträngt när jag går... Om lite mer än en vecka flyger vi till London. Det är världens bästa höst. Och imorgon ska vi äta smulpaj.
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela