corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Onsdag kväll

Publicerad 2012-10-10 22:26:03 i Allmänt,

Onsdag kväll och dagarna rullar på. Har precis sett Greys Anatomy och jag gråter alltid. Nu på sistone verkar tårarna vara närmare än förrut. Kanske för att jag har haft tid att ta det lugnt, kanske för att jag kanske är lite trött och utmattad efter alla turer, kanske har jag tid att bara vara jag ibland. Det har gått så långt att jag ibland gråter stora krokodiltårar av att livet är så sjukt underbart!
 
Idag har jag varit i Nynäs på eftermiddagen. Jag var hos Lasse och gjorde mina övningar. Jag fick några nya och när han förklarade för en student som var där "att i detta fall ligger vi ju lite före planen" blev jag glad. Annars kändes passet inte så bra som det skulle kunna ha gjort. Men så kan det vara ibland...
 
Efter det blev det middag på Estö med fina vänner. Vi pratade på och skrattade mycket. Så skönt! Har saknat att träffas och prata även om det inte var allt för länge sedan...
 
Bilden är tagen igår men jag ar tvungen att ta med den. Tycker mitt hår faller så fint!
 
Nu ska jag sova, imorgon väntar min första körlektion. Spännande!!
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela