corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Att bli sådär härligt trött

Publicerad 2012-09-30 22:36:30 i Allmänt,

Nu är mina ben stela efter cykling såhär på kvällskvisten. Men jag känner mig nyttig och det känns bättre och bättre för varje gång jag tränar, det är kul när man märker att det går framåt!
 
Dagen började med jobb på kiosken i några timmar. Efter det tog jag tåget till stan och Lidingö för att heja på mamma och Lilianne när de sprang Lidingös Tjejlopp, som första del av Tjejklassikern. Jag tycker att det är riktigt coolt! De tog sig runt i lera och var nog rätt slut efteråt. När jag stod där vi starten blev jag så himla sugen på att springa själv.
 
Nästa år gäller det!
 
När vi kom hem fixade jag, med hjälp av pappa, middagen. Jag lagade maten igår också, det är riktigt kul! Idag blev det lax i ugn med citron, bulgur med sockerärtor, purjolök och vinäger och creme fraiche med gurka och purjolök.
 
Det var mycket gott!
 
Nu ska jag sova... Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela