corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

En dag

Publicerad 2012-09-24 19:36:53 i Allmänt,

Fy vilken värdelös dag! Eller ja, jag har ju varit hos sjukgymnasten och kom sedan hem och gjorde en jättegod lunch. Men efter det fastnade jag vid datorn och jag orkade inte plugga teori som jag hade tänkt. Så kan det gå ibland... Planen är dock att spendera imorgon på Stadsbiblioteket i Stockholm och onsdag, torsdag på Nynäshamns bibliotek. Jag ska läsa ut boken och helst ha kunnat titta igenom den en gång till innan jag har den första körlektionen den 11 oktober.
 
Imorgon ska jag på återbesök på Ortopediska Huset. Då får jag se vad de säger, om de är nöjda med operationen och så. Det blir spännande! Jag tycker ju själv att det har gått över förväntningarna och Lasse säger att jag har full rörlighet och att det är bra men man vet ju aldrig...
 
Ha en trevlig kväll!
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela